Aloe vera - rastlina nesmrteľnosti


Zvyšovanie okysličenia krvi

11.05.2014 22:12

Aloe vera chráni zvieratá a ľudí pred niekoľkými hemoragickými šokmi (strata krvi)

 

Tu môžete vidieť fascinujúci dôkaz fytonutrientov nachádzajúcich sa v aloe vera. Hovoril som o tom už v predošlom článku, ale nikdy som to nerozoberal do detailov. Preukazuje sa, že špeciálne polyméry nachádzajúce sa v aloe vera géle majú schopnosť zvýšiť prenosovú kapacitu krvi pre prenos kyslíka. Čo týmto myslím? Aloe vera gél premieňa „blatistú“, kyslíkom ochudobnenú krv na prúd kyslíkom obohatenú krv! Momentálne to využíva US army, aby ušetrila životy ich vojakov, ktorí majú obrovské straty krvi z bojových zranení. Pôvodný výskum bol robený na potkanoch neetickou formou, ktorý zabíjali potkanov. Nechali potkanov vykrvácať tak, že im odstránili až 3,15 ml krvi na 100 gramov potkanieho tela (čo je veľké množstvo pokiaľ zvážime malú veľkosť potkaních tiel), potom ich skúšali oživovať vstreknutiami polymérov získaných z aloe vera. Štúdie ukázali fenomenálne zlepšenia v resuscitácií, krvný tlak a prežitky v skupine, ktorá prijímala aloe vera polymér.

Znamená to teda, že aloe vera použité na pozostalú krv funguje lepšie. A toto bolo vykonané na potkanoch, ktorí verte alebo nie, majú lepšie stravovacie návyky ako priemerný americký konzument. Používaním aloe vera by bolo zlepšenie „blatistej“ krvi u mnohých amerických dospelých viac ako udivujúce. 

Chemické spoločnosti, samozrejme, chcú oddeliť niektoré chemikálie nájdené v aloe vera a zmeniť ich na patentovateľné lieky. Le to je úplne nepotrebné. Samotným užívaním aloe vera môžete dosiahnuť tieto úspechy. Okrem toho, toto fungovanie nie je kvôli jednej oddelenej chemikálii, ale práve kúli symfónii fytonutrientov ktoré má aloe v sebe. Existuje niečo, čo mnoho ľudí v oblasti západnej farmaceutickej vedy doteraz nedokážu pochopiť: synergický účinok priamo z prírody. (nie je to účinok sčítavací ale násobujúci účinky látok medzi sebou - aloe ich má cca 200 :) - pozn. admina).

 

Aloe vera gél je jedným z tajomstiev pre môj výkon v telocvični. Ľudia, ktorý ma poznajú v posilňovni, ma volajú ako „kardio stroj“. Dokonca mi dali aj prezývku  "Capoeire", ktorá znamená „Stroj“. Pretože vo veku 38 rokov, mám výkonnosť ako 20-ročný. Jedným z mojich tajomstiev je, že jednoducho pravidelne užívam čerstvý aloe vera gél. Privádza do mojej krvi viac kyslíka, ktorý zvyšuje funkciu tkanív a orgánov. Dáva mi to tzv. „kyslíkovú výhodu“ oproti iným, pretože takmer nikto neje aloe vera (sú príliš konzervatívny na to, aby mohli uvažovať o možnosti, čo by to mohlo priniesť im). Takže zatiaľ čo statní jedia jedovaté jedlá a berú toxické lieky, ja jem živinami obohatené skvelé jedlo a pijem aloe vera.

 

Účinok je taký silný, že som si celkom istý, že čoskoro aj profesionálni atléti začnú užívať a dopovať sa aloe vera gélom. Budú bicyklovať na dlhšie vzdialenosti, rýchlejšie plávať a zotavia sa rýchlejšie z akejkoľvek fyzickej aktivity. Aloe vera premieňa obyčajnú krv na super-okysličenú krv. Ale musíte ho piť naozaj veľa. Nemôžete očakávať obrovský úžitok, pokiaľ jete len tenké kúsky aloe vera. Musí byť súčasťou vašej stravy. Pite ho ako svoje každodenné jedlo.

 

Odkaz na potkaniu štúdiu. 

 

Článok natural  news

 

Toto je výňatok z tohto celého článku kôli prehľadnosti

—————

Späť