Aloe vera - rastlina nesmrteľnosti


Príprava aloe

01.05.2014 19:18

Cesta do púšte

 

    Aby ste rozumeli, prečo je aloe vera taká dôležitá, poďte so mnou do púšti v Arizone. Tam nájdete hojnú (bohatú, prekypujúcu) rôznorodosť rastlinného života, ktorý zobrazuje úžasnú adaptáciu na prežitie v skoro bezvodnom prostredí. Napríklad, niektoré zo stromov majú zelenú kôru a sú takmer bez listov, aby sa znížila strata vody. Malé buriny majú neskutočné kohútiky (čapy) koreňov, ktoré sa ťahajú hlboko do zeme, aby našli aj tú poslednú kvapku vlhkosti a sukulenty vytvárajú svojou technikou vodné zásoby, ktoré zachytávajú vodu do vnútornej štruktúry v unikátnych dlhých reťazcoch polysacharidov.

Po daždi v púšti môžete vidieť ako sukulenty zväčšujú svoju veľkosť až do 130% než je ich pôvodná veľkosť. Počas obdobia sucha sa začnú pomaly vracať do normálnej veľkosti, no prebytočná voda je uzamknutá v ich gélových bunkách a je pohltená.

    Budeme sa zaujímať o tieto sukulenty a o ich vnútorný gél, pretože ten má liečiace vlastnosti, ktoré by boli vhodné pre vás. Pre začiatočníkov, zatiaľ potačuje vedieť, že všetky sukulenty majú samo-obnovovacie vlastnosti. Jednoducho si ukladajú vodu v obrovskom „vodnom zásobníku“, ktorá uniká pokiaľ je roztrhnutý alebo prepichnutý: vnútorný gél obnovuje každý rez alebo trhlinu automaticky zmršťovaním zranenia a vytváraním nového vodotesného uzáveru. Tento gél z buniek obsahuje stovky rozličných fytochemikálií, ktoré nielen ukladajú vodu a liečia zranenia, ale tiež majú pozoruhodné liečiace účinky pre ľudí, ktorí ich požívajú.

    Doteraz existoval len jeden spôsob ako získať aloe vera gél - rastie sám. Robievam ho už roky a keď ho spravím lahodný, často odrezávam obrovský list aloe vera z mojej záhrady, zrezávam tak hrubú zelenú pokožku listu a vytláčam obrovské množstvo gélu do mixéra. Môžete vidieť ako to funguje v aloe vera PhotoTour. Kúsok aloe vera môžete vidieť na poslednom obrázku, kde ho jem. (Ako pripraviť AV gél z čitého listu).

    Dôvod prečo píšem o aloe vera teraz je preto, lebo spoločnosť, ktorú poznám u nás v Arizone nazvaná Good Cause Wellness uviedla novú líniu nízko-teplotných sušených aloe vera a bobuľkových produktov, ktoré môžete použiť do akejkoľvek pochúťky. Je to ďalšia najlepšia vec, ktorú môžete použiť na rast vašich aloe vera listov. Je to prvotriedny, bez pesticídov, vysoko koncentrovaný aloe vera gél prášok (len gél, nie list) dostupný v dvoch zmesiach: aloe vera+ malinový prášok a aloe vera+ brusnicový prášok. Takto je aloe vera gél dostupný každému, nie len tým, ktorý žijú v púšťach.

    Ako môžete vidieť až doteraz som bol silným zástancom zdravotných výhod aloe vera, ale nebola mi poskytnutá rada ako mám o tomto produkte učiť iných. Typické aloe vera tekutiny dostupné v maloobchodnom predaji sú slabé a niektoré neobsahujú takmer vôbec aloe vera šťavu. Veľa z nich je miešaných s potravinovými zahusťovadlami, aby vyzerali ako gél, ale podstatná časť z ich liečiacich účinkov bola spálená a zničená. Tento nový aloe vera gél prášok je najlepšou formou aloe vera aké som kedy videl a je vo výhodnej úprave, ktorá je dokonalou pre použitie vytvorenia vašich pochúťok. (pozn. admina: kúsok reklamy si pán ADAMS predsa len neodpustil).

O ďalších produktoch budem rozprávať v ďalších článkoch. V tomto som sa sústredil na dôležité zdravotné výhody aloe vera, kde môžete vidieť moje nadšenie ohľadom tejto zázračnej rastlinky.

 

Prínos pre zdravie z aloe vera gélu

    To, čo vám tu prinášam sú moje osobné názorové vyhlásenia o liečiacich prínosoch aloe vera. Je zaujímavé, že keby som si kupoval aloe vera nemohol by som nikdy mať pravdivé vyhlásenia pretože FDA (Food and Drug Administration – Administratíva pre jedlo a chemikálie) by mohla skonfiškovať môj inventár a zavrieť ma za „predávanie neschválených liečív“. Ale neobchodujem s aloe vera, obchodujem len s tým, aby som pomáhal ľuďom liečiť sa a nebudem cenzúrovať pravdu o liečiacich silách aloe vera len pre upokojenie FDA, ktoré pokračujú v cenzúrovaní a potláčajú informácie o liečiacich prínosoch prírodnej medicíny.

V ďalších článkoch si môžete prečítať o liečiacich účinkoch o aloe vera, ktoré poznám (zoznam účinkov aloe vera).

 

Článok natural news

 

—————

Späť